شناسه خبر : 44006
سه شنبه 17 فروردين 1395 , 08:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واقعا"درشرکت متد چه خبراست؟!

کارمند شرکت متد - سلام به دوستان و برادران فاش نیوز ، طبق. آخرین اطلاعات از بخش ویلچر شرکت متد، در انبار گردانی اولیه تعداد قابل توجهی اجناس که کسری شدید داشته و سر از بازار آزاد درآورده بود برای همان اجناس در برج هشت و نه و دی سال نودو چهار رضایت نامه های جعلی بنام جانباز صادر نموده اند و امضاهای جعلی در زیر آنها بنام جانباز یا همراه جانباز انداخته و به امورمالی مرکز ارتز و پروتز داده شد و برای مراکز استانها ارسال گردیده و بدینوسیله سرپوشی بر روی همه چیز گذاشته شده است.

در این قضیه انباردار ح .ح و بخش ویلچر آقایان گ.ب - ح.ر - وح... - و ریاست آن مرکز و ... همه کاملا" مطلعند، اگر صورتحساب های ارسالی به استان ها را بررسی کنند امضاهای جعلی کاملا" مشهود است.

نمایشگاهی که در مرکز ارتز و پروتز مستقر است مسئولینش اقدام به خرید ویلچر از جانباز با قیمت های پایین می کنند و در نهایت با فاکتور سازی به بخش بازرگانی شرکت متد می فروشند و در نهایت هم آن را به نمایشگاه برده و دوباره به قیمت گزاف به معاونت بهداشت و درمان آقای دکتر ع می فروشند و در نهایت کلاه بر سر بنیاد و جانباز گذاشته می شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi